2022 بنتلی Flying Spur: هر چه لوکس‌تر استانداردتر

هوراس بنتلی و W.O. در سال 1919 با هدف تولید بهترین خودروهای جهان در سال 1919 شرکت موتور بنتلی را تاسیس کردند. در حال حاضر این شرکت بیش‌تر از 100 سال است که مشغول فعالیت است.

امروزه با صراحت می‌توان گفت، بنتلی تقریبا به هدف اصلی خود یعنی تولید بهترین خودروی جهان بسیار نزدیک شده است. امروزه شرکت بنتلی تغییراتی را در خودروی جدید خود که در سال 2022 میلادی قصد رونمایی از آن را دارد، کرده است و ما تا آن زمان منتظر این تغییرات خواهیم ماند.

اجاره خودرو لوکس

همچنین بخوانید اجاره خودرو لوکس

بنتلی بر اساس آخرین سخنانش گفته است، که تغییرات جدیدش که در سال 2022 رونمایی می‌شود، رانندگی را بسیار راحت‌تر کرده و ظرافت خاصی در ساخت محصول جدید خود به خرج داده است. از جمله استاندارهایی که بنتلی به لیست کیت استاندارد خود اضافه کرده است، عبارتند از:

  • تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی
  • باز شدن صندوق عقب
  • دوربین دید از بالا
  • آینه‌های کم نور اتوماتیک

دستگاه یونیزه کننده‌ای که در جدیدترین خودروی 2022 خود قرار داده است، باعث دور کردن ذرات ریز و درشت از اتاق خودرو می‌شود و هوای مطبوعی را در داخل خودرو استشمام خواهید کرد. روکش‌های صندلی جدید این خودرو فضای داخلی خودرو را بسیار زیباتر و جذاب‌تر کرده است و باعث شده تا کاربران زمانی که در خودرو هستند، احساس راحتی بیشتری داشته باشند و مسیر برای آن‌ها خسته کننده نباشد.

رنگ جدید و خاصی که بنتلی قصد رونمایی از آن را دارد، یک خاکستری بسیار جذاب و منحصر به فرد است. و افرادی که سوار بر این خودرو می‌شود، حس می‌کنند بر یک دلفین غول پیکر سوار شده‌اند. و این حس ابهت و بزرگی را طراحی هیجان انگیز این خودرو به شما القا می‌کند.

علاوه بر این شرکت خودروسازی بنتلی با شرکتی قدرتمند به نام ESI Group همکاری کرده است. این شرکت تخصص فراوانی در مدل‌سازی مجازی دارد. و با مدل‌سازی که این شرکت انجام داده، ثابت نموده که این خودرو سال 2022 بنتلی دارای کابینی بسیار آرام و بی صدا است.

در سال 2021 تغییرات هیجان‌انگیز و بزرگی در صنعت خودروسازی بنتلی صورت گرفت. همه مردم جهان منتظر رونمایی جدیدترین خودرو بنتلی در سال 2022 میلادی و تغییرات آن هستند. برای مشاهده خودروهای لوکس در تهران و یا سایر شهرهای ایران و اجاره خودرو می‌توانید با خیال راحت به ما اعتماد کنید.

نوشتن دیدگاه